برنامه شگفت انگیز پوست و بدن

اطلاعیه مهم سایت
هدف ما
حمایت از استعدادهای کشور است
با اعلامیه "کارگروه مصادیق مجرمانه"
مطالب حذف می شود وقت شما بخیر
آخریــن اخبار فاز تو موزیک
The last Faz 2 + Music News
  • به فاز دوم موزیک (مرجع آهنگ های خاص) خوش آمدید
  • درآمد و پرداخت هزینه ها فقط از تبلیغات هست
  • با همراهی خود ما را در این مسیر یاری کنید
  • انتقاد و پیشنهادات خود را بیان کنید
  • ممنون که ما را انتخاب کرده اید
  • خبر شماره 6 | غیر فعال
  • خبر شماره 7 | غیر فعال

تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران
اطلاعیـــه سایـــت :
  • تمام هزینه های سایت از طریق تبلیغات کلیکی پرداخت میشود لذا خواهشمندیم ما را یاری کنید
  • امیدوارم لحظه های خوبی را با ما سپری کنید
  • منتظر امکانات و ایده های جدید باشید
برنامه شگفت انگیز پوست و بدن

برنامه شگفت انگیز پوست و بدن

شبـکه اجتماعــی

روز اول : خود را معاينه كنيد

به روز اول برنامه جوان‌سازي‌ خود خوش‌آمديد. نخستين كاري كه بايد بكنيد اين است كه وضعيت بدني‌تان را در دفتري يادداشت كرده و اين كار به شما كمك مي‌كند تا برنامه خود را در هفته دوم راحت‌تر پيگيري كنيد. ابتدا بايد سن‌تان را درنظر بيگيريد كه البته منظورمان همان سن بيولوژيكي است كه به سبك زندگي و عادت‌هاي زندگي‌تان بستگي دارد. در مرحله اول بايد فشار خون و ضربان قلب‌تان را اندازه بگيريد. براي ميزان فشار خون مي‌توانيد دستگاه‌هايي كه در داروخانه‌ها براي مصارف خانگي به فروش مي‌رسد را تهيه كنيد. اگر انگشتان را روي مچ دست قرار دهيد، مي‌توانيد نبض‌تان را احساس كنيد. در اين حالت در مدت 10 ثانيه تعداد ضربان را بشماريد و آن را ضربدر 6 كنيد، عددي كه به دست مي‌آوريد همان ضربان قلب شماست. در مرحله بعدي با متر دور كمر و قد خود را اندازه بگيريد و در دفترتان يادداشت كنيد.

روز دوم : تني سالم در خانه‌اي سالم

امروز سعي كنيد تا به تميزي و زيبايي خانه، به‌ويژه آشپزخانه بپردازيد. به هر حال در يك فضاي سالم و پاكيزه گزينه‌هاي جالب‌تري براي شادابي و تندرستي سراغ‌تان خواهد آمد. قبل از اينكه غذاهاي ناسالم و هله‌وهوله‌ها شما را از پا بيندازند به سراغ شان برويد و همه را دور بيندازيد. به فروشگاه برويد و غذاي‌تان را با خوراكي‌هاي مفيدي كه در فهرست زير به تعدادي از آنها اشاره كرديم كامل كنيد: حبوبات و غلات گياهي مانند برنج، آرد، جو، گندم، پاستاي گندم، انواع نان گندم و ذرت، بادام، ميوه‌هايرازهای جوان ماندن خشك شده مثل زرد آلو، پسته، كشمش، گردو، فندق، روغن زيتون، دارچين، شكلات تلخ، سس سويا و خردل، تخم مرغ، شير، پنير، آب پرتقال يا گريپ فروت، ماهي، سينه مرغ بدون پوست و استخوان مرغ، انواع سبزي و ميوه مثل بادنجان، شاتوت، هويج، آناناس، گوجه فرنگي، اسفناج، كلم بروكلي، ليمو، پياز و سير. اين خوراكي‌ها حاوي انواع ويتامين، مواد معدني و مواد مغذي هستند كه رژيم غذايي‌تان را سالم و بدن‌تان را شاداب و قوي نگه مي‌دارد. براي شست‌وشو از شوينده‌هاي غيرسمي استفاده كنيد و از نگهداري شوينده‌هاي سمي داخل كمد يا كابينت خودداري كنيد. سعي كنيد براي شيرهاي آب از فيلترهاي مخصوص استفاده و در آخر اگر سيگار مي‌كشيد براي ترك آن اقدام كنيد.

روز سوم :  رژيمي ملايم بگيريد

از اين روز بايد رژيم غذايي‌تان را محدود كنيد اما نگران نباشيد اين محدوديت تنها به‌مدت 3 روز ادامه دارد. هدف از اين رژيم با محدوديت كالري مصرفي، تنظيم سيستم بدن‌تان است. طوري كه شكم عادت مي‌كند تا نسبت به گذشته مقدار كمتري غذا دريافت كند ولي در عين حال اين رژيم آنقدرها كه فكر مي‌كنيد سختگيرانه نيست. در واقع مي‌خواهيم با اين كار به شما نشان دهيم كه كدام دسته از كالري‌ها بايد محدود شوند. حالا بايد يك‌سوم غذايي كه قبلا مي‌خورديد را ميل كنيد و تنها غذاهاي سالم را امتحان كنيد.  از غذاهايي كه ممكن است حساسيت زا باشند مثل گلوتن‌ها ( گندم و جوي خام ) و مواد پروتئيني
 ( محصولات پروتئين شير) اجتناب كنيد. در اين مدت مايعات بيشتري مانند آبميوه و چاي مصرف كنيد چون باعث مي‌شود، آب بدن‌تان به ميزان مناسب باقي بماند و اگر ويتامين يا مكمل‌هاي غذايي مي‌خوريد مصرف‌شان را به‌طور مرتب ادامه دهيد.

روز چهارم: ماجراجويي در طعم‌هاي جديدجوان سازی پوست

همان طور كه رژيم محدوديت كالري خود را ادامه مي‌دهيد كمي ابتكار به خرج دهيد و حس چشايي‌تان را به چالش بكشيد. يعني سراغ غذاهايي برويد كه تا به حال امتحان‌شان نكرده‌ايد، اين فرصت خوبي است تا عادت‌هاي غذايي نادرست خود را كنار بگذاريد. زندگي سالم از خانه‌اي تميز و پاكيزه شروع مي‌شود پس اتاق به اتاق خانه را تميز كنيد، پنجره‌ها را باز بگذاريد تا هواي تازه وارد خانه شود.

روز پنجم : ذهن‌تان را غافلگير كنيد

هر چيز خوب و انرژي بخشي كه در زندگي‌تان وجود دارد را در دفترتان يادداشت كنيد. كمي به مسائل خشنود‌كننده فكر كنيد و 10 مورد از بهترين‌ها را بنويسيد. تمرينات ورزشي كه فكر مي‌كنيد نمي‌توانيد از عهده آنها برآييد را امتحان كنيد و تنها 20‌دقيقه را به انجام آنها اختصاص دهيد. علاوه بر اين، كارهايي كه هرگز سراغ شان نرفته‌اید را هم به فهرست كارهاي جديد اضافه كنيد؛ بازي‌هاي فكري را امتحان كنيد، به نمايشگاه‌هاي هنري برويد يا يك غذاي متفاوت و سالم درست كنيد.

روز ششم : به‌خودتان جايزه دهيد

خب در روز ششم شما ديگر مي‌توانيد رژيم غذايي محدودتان را كنار بگذاريد و غذاهايي كه حاوي مواد مغذي غني و البته كم كالري هستند مثل انواع ميوه، سبزي‌ها، گوشت بدون چربي، ماهي، لبنيات كم چرب و سبوس گندم را در برنامه غذايي‌تان بگنجانيد.

 يك روز خوب در كنار هم

 مجبور نيستيد تمام طول روز را به اين كار اختصاص دهيد در عوض تنها يك ساعت را با كساني كه دوست‌شان داريد وقت بگذرانيد و تفريح كنيد. تمام طول روز را زندگي كنيد، فعاليت كنيد و اظهارنظر كنيد اما نه خودتان و نه ديگران را مورد انتقاد و مواخذه قرار ندهيد. سعي كنيد تا اين زمان را با آرامش و رضايت سپري كنيد.

روز هفتم : تعادل كليد اصلي سلامت

در روز هفتم مي‌توانيد به كسي كه تا به حال كاري برايش انجام نداده‌ايد كمك كنيد و متوجه مي‌شويد كه اين كار چقدر احساس خوبي به شما مي‌دهد. تحقيقات نشان مي‌دهد، كمك به ديگران باعث مي‌شود تا افراد احساس خوشبختي بيشتري كنند بنابراين شما هم مي‌توانيد با همكاري و محبت به ديگران اين احساس را در خودتان تقويت كنيد.  اگر زدن واكسن يا درماني را پشت گوش انداخته‌ايد حتما آنها را جزو فهرست كارهاي‌تان قرار دهيد.

 و در آخر ورزش روح و ذهن
در طول انجام تمرينات ورزشي آرام نفس بكشيد و روي نكته‌اي تمركز كنيد، اين كار باعث مي‌شود تعادل بدن‌تان را حفظ كنيد. سعي كنيد حواس‌تان به حركات ورزشي باشد. داشتن تمركز حين ورزش به ذهن و بدن احساس آرامش و نشاط مي‌بخشد.

  • نویسنــده : Admin
  • نظرات :
  • تاریــخ : 27 / 03
  • دانلود ها : 2528 بار
  • دستــه :
برچســب هــا : رازهای جوان ماندن, رازهای جوانی بدن, رازهای جوان ماندن پوست, راز جوانی, جوان ماندن, بدن جوان داشته باشید, برنامه شگفت انگیز جوان سازی پوست و بدن, جوان کردن پوست, پوست و مو, جوانی پوست, جوان سازی پوست,

  » صفحه اصلی سایت « 

  » آهنگ های منتخب « 


دیدگاه های این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
بحش کاربران
اطلاعات کاربری

user sign up عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

forget password فراموشی رمز عبور؟
هی ، هنوز تموم نشده یه پیشنهاد خوب به ما بده
کد امنیتی
به گروه تلگرام موزیک بازان وارد شوید | چت آزاد