75 نفر آنلاین

جدیدترین آهنگـــ های منتشر شده

خانه اشتراک ویژه جول اوستین : شما کاملا مجهزید

تصویر جول اوستین : شما کاملا مجهزید
امتیاز : 5 از 5 ؛ به‌دست 1 فرد ؛ جمع امتیاز 5

دانلود کتاب صوتی انگیزشی و فوق العاده زیبا از جول اوستین به نام شما کاملا مجهزید با کیفیت اصلی (Joel Osteen : You Are Fully Loaded) و پخش آنلاین صوتی کتاب در فاز تو موزیک. ویژه مشترکین سایت 

کتاب صوتی شما به صورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید برگرفته از سخنرانی های انگیزشی جول اوستین، شما کاملا مجهزید قابل دسترس مشترکین بدون محدودیت دانلود روزانه می باشد.

 

درباره کتاب صوتی و سخنران آن: 

جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده‌است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. در سخنرانی جوئل اوستین، شما کاملا مجهز هستید، با یک نکته خیلی مهم آشنا می‌شوید. اینکه شما بصورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید، زمانیکه خداوند شما را خلق کرد، هر چیزی که برای موفقیت لازم بود را در شما قرار داد تا به هدف‌هایتان برسید. کارهای خداوند همگی هدفمند هستند و شما تصادفی آفریده نشده‌اید. خداوند به شما استعداد، خلاقیت، قدرت، ظاهر مناسب، اندازه مناسب، شخصیت مناسب و خانواده مناسب داده است و مسلما شما برای هدفی که برای شما تعیین شده، کاملا مناسب و مجهزید. 

 

مشخصات فایل های صوتی :

این مجموعه دارای سه فایل صوتی به گویندگی صریح و پرانرژی زبان فارسی ضبط و تنظیم شده است. تمامی فایلهای صوتی با درجه کیفیت عالی آماده و برای کم حجم تر شدن آن کیفیت 128 انتخاب شده است. مدت زمان کل کتاب صوتی مساوی با 21 دقیقه و حجم کل آن معادل 25 مگابایت می باشد. 

آهنگ‌های مرتبط و هم دسته ...

آیکون دیدگاه کاربری

ثبت دیدگاه

کد امنیتی
برای تغییر کد روی تصویر، ضربه بزنید



لینک کوتاه کپی شد